Kako povečati energiju za trčanje

Kako povečati energiju za trčanje

Green Run Kako povečati energiju za trčanjeAko ćete jesti pogrešnu hranu prije treninga , vaši će napori biti veći, a rezultati lošiji.

Novo istraživanje pokazalo je kako proteini i masti imaju puno više prednosti od ugljikohidrata, iako je nekad čest savjet bio prije trčanja pojesti obrok pun ugljikohidrata (npr. tjesteninu). Oni nam daju glukozu koju mišići koriste kao gorivo.

No, novija su istraživanja pokazala da proteini i masti imaju puno više prednosti od ugljikohidrata.

Istraživači su otkrili da će tijelo u koje se unese obrok s puno masti i proteina, masti iskoristiti za energiju, a proteini će biti vrlo korisni za rad metabolizma tijekom treninga.

Ako ste strastveni trkač, nemojte odmah odbaciti svoju uobičajenu dijetu i prejesti se mesa, sira i proteinskih pločica.

Isprobajte tortilju s bananama, medom i bademovim maslacem; zobenu kašu s mlijekom te orašastim i suhim voćem, jogurt s medom i žitaricama, svježi sir, čokoladno mlijeko… U obzir je potrebno uzeti i vrijeme.

Ako trčite ujutro, tijekom dana, prije večere ili vam se trčanje ne uklapa u točan raspored obroka, ovo su savršeni obroci koje možete pojesti bar sat vremena prije trčanja.

Ako imate samo 30 minuta prije trčanja, radije popijte sportski napitak i eventualno još nešto lagano proteinsko. Većina takvih napitaka ima ugljikohidrate i natrij, koji se lako i brzo apsorbiraju i vraćaju vam izgubljene elektrolite.