6 savjeta kako povratiti energiju poslije trčanja

6 savjeta kako povratiti energiju poslije trčanja

6 savjeta kako povratiti energiju poslije trčanja

Ovih 6 savjeta će vam sigurno pomoći da obnovite energiju poslije trčanja.

Napunite gorivo prije trčanja

Užina prije trčanja treba biti bogata ugljikohidratima i treba je uzeti  30 do 60 minuta prije trčanja. Na kraju vaše tijelo se ne može dobro osjećati nakon trčanja ako mu niste dali dovoljno goriva prije trčanja. Dakle uzmite bananu, pojedite čokoladu sa žitaricama ili tost s marmeladom. Nemojte zaboraviti popiti čašu vode – na ovaj način vaše tijelo će biti pravilno hidrirano.

Slušajte vaše tijelo

Da li vam se vrti? Da li osjećate slabost u nogama? Slušajte što vam vaše tijelo govori! Ako vam je potrebna pauza tijekom treninga, uzmite je ili jednostavno samo usporite. Na ovaj način  nećete biti potpuno “uništeni” nakon treninga i možete započeti svoju rutinu punjenja energije.

Dopunite svoje rezerve

Trebali biste imati mali obrok složenih ugljikohidrata i proteina najmanje sat vremena poslije trčanja. Ovo vam daje više energije i također pomaže kod oporavka mišića.

Ideje za obrok nakon treninga:

Smoothie s kokosovom vodom, Grčki jogurt, voće i chia sjemenke

Zob s mlijekom i sušenim voćem

Omlet s povrćem i kriškom kruha od cijelog zrna.

Kofein

Kofein nije dobar samo prije trčanja, također je dobar i poslije trčanja kava, šalica matcha čaja ili energetskog pića daje vam novu snagu. Istraživanja su pokazala da kofein smanjuje bol u mišićima poslije treninga.

Idite pod hladan tuš

Nema ništa bolje nego otići pod topao tuš poslije treninga, međutim, da li ste ikad razmišljali o hladnom tušu? Istraživanja su pokazala da tuširanje hladnom vodom poslije treninga može poboljšati opravak i smanjiti bol u mišićima. Osim ovoga, hladnoća potiče protok krvi zbog čega dublje dišete. Poslije hladnog tuša osjećate se budnijim.

Uvijek postoji još jedan trening

Kratka sesija joge, istezanja ili foam rolling: umjesto da ležite na kauču poslije trčanja kratki trening vam može pomoći da se osjećate bolje. I naravno nemojte zaboraviti, hlađenje je ključno za vaš opravak.